Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Ondanks ons uiterst best kan het misschien toch voorkomen dat u niet tevreden bent over ons.
Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. We zullen zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen reageren op uw klacht.

 

De klachtenprocedure is als volgt:

Neem contact op met onze klantenservice.
​Onze collega's zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.

 

Bent u niet tevreden met de geboden oplossing?
stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. 'backoffice'. 
Uw klacht zal door ons nogmaals beoordeeld worden en, indien mogelijk, zullen we u een andere oplossing proberen te bieden.

Is uw klacht ook nu niet naar tevredenheid opgelost?
dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk via hun website.

 

Mochten we er in echt niet uitkomen?
​dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop.

  

We gaan er niet van uit dat het zover zal komen, maar voor de volledigheid willen we u toch op de hoogte brengen van deze mogelijk.
​De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.

 

 

Niet goed?
Dan krijgt u uw geld terug

Voor 17:30 besteld
morgen in huis

Beste prijs/kwaliteit verhouding toners en cartridges